onsdag 9 januari 2008

Daniels bilder















Idag är det en s k farmorsdag, vilket innebär att jag hämtar Daniel, snart 8 år, på fritids. Sedan går vi hem och gör saker tillsammans som vi båda tycker är roliga. Det blir en del TV-spel, men tiden har av kloka föräldrar begränsats till max. 60 minuter om dagen. Men ofta roar han sig mycket bra själv då han har en livlig fantasi och gärna vill illustrera sina berättelser med egna teckningar. Något som farmor verkligen gillar att ta del av.

Men sedan i måndags har farmor med sig sin kamera, varför vi sedan dess ägnar oss åt fotografering, där Daniel lär genom att göra. Detta är ett exempel från den första lektionen. Vi får se om det blir flera bilder idag och i så fall kommer flera att läggas ut här på bloggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar från min blogg:

Tack Gun, jag har tänkte mycket på saken att starta en ny blogg på ett annat ställe för jag känner att detta stället får man inte säga sina politiska åsikter utan att råka ut för otrevligheter. Jag får se hur jag gör med den saken.

Jag har en riktig fighteranda och är otroligt envis och tålmodig av mig. Vilket inte alla gillar som visa av dom här uppe som har skrivit kommentarer. Tyvärr vet jag inte svaret på er fråga, de ända svaret jag kan ge är att dom inte har några starka argument alls om olika områden i politiken eller inte äns kan något om politik alls och blir rädda när en karismatisk vänsterperson yttrar sina åsikter.

För de åiksterna håller dom inte med om och försöker få tyst på denna person igenom att trycka ner denna med låga saker och lögner.
Något annat svar kan jag inte komma på just nu tyvärr. Men såna här människor kommer aldrig att vinna över mig för jag kommer alltid att stå fast för mina uppfattningar, tro och visioner.

Och jag kommer alltid att kämpa för dom svaga i samhället och se till att människor får de bra, de lovar jag dig och andra där ute för jag håller vad jag lovar alltid.

Gun Svensson sa...

Tack Daniel! Tror inte att du vinner något på att starta en ny blogg, de som vill tracka dig hittar snart dit. Då är det bättre att du begränsar utrymmet för kommentarerna (högst 300 ord) eller att du väntar med att svara tills du kan svara flera på samma gång och sedan tacka dem för visat intresse efter ett par omgångar och säga att du tyvärr måste avsluta diskussionen, annat väntar. Det finns säkert något annat viktigare än att munhuggas med retstickor.